Categories
Diari

Selamat Hari Lahir

Selamat Hari Lahir buat Adik saya Muhammad Shukri dan juga anak menakan sulung saya, Irdina Qasrina. Semoga panjang umur dan murah rezeki, InsyaAllah…

Categories
Diari

Selamat Hari Lahir

Lagi entri Hari Lahir.

Selang sehari ja dengan isteri saya, hari ni hari lahir adik bongsu saya pulak. Selamat Hari Lahir buat Adik Din. Moga dapat buat yang terbaik dalam pengajian. Kena rajin belajaq. Jangan dok malas-malas. Dah besaq dah. Dah nak kahwin dah tak lama lagi…

Semoga panjang umur dan murah rezeki, InsyaAllah…

Categories
Diari

Selamat Hari Lahir Sayang

Categories
Diari

Selamat Hari Lahir

Saya rangkumkan sekali ucapan Selamat Hari Lahir buat adik-adik saya yang lahir pada bulan November iaitu Mohd Shaukhi 12 Nov, Mohd Fazli 24 Nov dan Mohd Faizol 25 Nov.

Semoga panjang umur dan murah rezeki… InsyaAllah…

p/s: Kira bila Kak Huda belanja Radix Fried Chicken tu, kira dah buat sambutan lah… Hehehe…

Categories
Diari

Selamat Hari Lahir Syasya

Alhamdulillah…

Hari ini genap tiga tahun usia Syasya. Dalam masa tiga tahun, dah banyak yang Syasya dapat pelajari. Alhamdulillah… Dan mungkin juga dalam bila-bila masa ini Syasya akan dapat adik.

Jangkaan isteri saya bersalin adalah 03 September 2009 tetapi saya merasakan hujung Ogos adik Syasya dah dilahirkan. Hmmm… Sedang menanti dengan penuh debaran… Bila-bila masa sahaja ini.

Untuk pak-pak menakan… Sila siap duit raya satu sampul lagi tau 😉

Selamat Hari Lahir Syasya Hana…

p/s: Maaf, saya agak sibuk kebelakangan ini dan usaha memulihkan dan set up hosting sedang dilaksanakan. InsyaAllah nanti saya akan kembali aktif seperti biasa.

Categories
Diari

Sambutan Hari Lahir Syasya

Syasya Lahir pada 30 Ogos 2006

30 Ogos 2009 jatuh pada hari Ahad dan dalam bualan Puasa. Jadi, saya dan isteri mengatur perancangan untuk mengadakan sambutan hari lahir Syasya 10 hari lebih awal iaitu pada hari ini.

Pagi nanti, kami akan bawa kek yang telah dibeli ke tadika Syasya. Semalam kami dah pun bawa 36 bungkus goodies untuk rakan-rakan di tadika Syasya. Biasanya bila ada kawan-kawan Syasya sambut hari lahir, depa akan berikan satu party pack kepada setiap rakan tadika di situ yang berjumlah 36 orang.

Hmmm… Saya dan isteri ingat kot murah nak buat macam tu tapi rupanya agak mahal. Beli party pack untuk 10 orang harganya RM16.99. Untuk 36 kena beli empat set. Dah berapa dah…

Itu tak termasuk makanan dan minuman lagi serta kek. Banyak jugak kos sampai hampir RM200 kami belanjakan. Adoi, nasib baik isteri yang tercinta ada bajet. Hehehe… (Ayat bodek)

Lepas beli semua barang tersebut, saya agak pening kepala tengok kos namun pagi semalam ia terubat bila tengok Syasya tersenyum lebar dan amat ceria bila tengok semua goodies tu.

“Happy birthday Syasya kan?” Tanya Syasya
“Ya” jawab saya.

Sepanjang perjalanan ke tadika semalam, Syasya asyik nyanyikan lagu, “Happy Birthday to Syasya, happy birthday to Syasya,” berulang kali.

Memang kepuasan terjelma bila tengok Syasya gembira.

Categories
Diari

Selamat Hari Lahir Abah!

Alhamdulillah…

Selamat Hari Lahir ke 59 buat Abah tercinta Che Lah Abu.

Terima kasih atas segala jasa abah kepada kami semua.

Semoga Abah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan kesejahteraan dunia dan akhirat.

Categories
Diari

Selamat Hari Lahir

Selamat Hari Lahir ke-20 diucapkan kepada adik saya Mohd Shukri yang kini sedang menuntut di Uitm Permatang Pauh. Semoga panjang umur dan murah rezeki, InsyaAllah… Belajar rajin-rajin agar dapat bantu mak dan abah.

Selamat Hari Lahir…